O mnie

Hej, co tam u was słychać?

Dzisiejszy post będzie o mnie. Nie przedstawiłem wam się przecież oficjalnie. Na imię mam Adam i jestem jeszcze studentem.

Pracuję także, bo studiuję zaocznie. Lubię zajmować się aranżacją wnętrz, dlatego stworzyłem tego bloga. Pasjonuję się modelarstwem – składam modele samolotów, samochodów i budynków. Lubię to bardzo od dziecka. Pamiętam, jak zaczynałem składać modele z dziadkiem. Dzieciństwo było fajne.Lubię dobrze zjeść, ale sam nie gotuję zbyt dobrze. Jedyne co mi wychodzi, to zapiekanka serowa z makaronem i brokułami. Ten jeden specyfik mojego garnka mogę polecić 🙂 Lubię obejrzeć dobry Thriller czy horror, ale nie takie głupie filmy z laleczką Chucky.Jeżdżę na rowerze, pływam i biegam. Jestem osobą aktywną fizycznie, bo przecież sport to zdrowie. Kocham wędrować po górach i zwiedzać nowe miejsca. Wędrowanie daje mi radość.

Kolejne posty już wkrótce. 🙂206d3ae056135644a85f1a4439818e1b

Leave a Reply

