żywność w słoikach

Witam wszystkich serdecznie
Nawiązując do tematów kuchennych, ja uważam że dobra kuchnia to taka w której mamy wszystko pod ręką. Fajną sprawą są zatem słoiki do przechowywania rożnych produktów spożywczych. Tuż pod okapem sprawiłam sobie półkę na której umieściłam przyprawy w słoiczkach, owe słoiczki są dość fikuśne, wyglądem przypominają bombki z nakrętką.

Oliwę, sos sojowy, ocet przechowuję w menzurkach z korkiem. Kupiłam też kilka słoików na przechowywanie makaronu, różnią się od siebie tylko kształtem są wąskie i długie albo szerokie i krótkie i kilka takich pośrednich, w których przechowuję makarony, ryz, kaszę oraz płatki. Na kawę, herbatę oraz kakao przeznaczyłam słoiczki pękate z stosunkowo niewielkim wieczkiem. Posiadam też w kolekcji kilka słoików ozdobnych z gumką w których umieściłam suszone owoce,orzechy czy grzyby. Wszystkie te słoiki mają wspólny element w postaci nakrętek w kolorze srebrnym i całość można by było uznać za komplet. Umieszczone obok kuchenki zawsze się ładnie prezentują, a w dodatku bardzo zdrowo i wygodnie jest przechowywać żywność w taki sposób.

Pozdrawiam.

Leave a Reply

